huisstijl

Naam + vorm + kleur = een logo. Maar was het maar zo simpel. Eigenlijk is dat juist de kern van een logo: eenvoud. En dat is voor mij elke keer weer de uitdaging. Het weglaten, zodat een sterk logo overblijft. Zodat je in één oogopslag ziet waar het om gaat. Elk logo begint dan ook met een goed gesprek voor een perfecte start.

Een andere mogelijkheid om een bedrijf een fris en nieuw gezicht te geven is door het logo te restylen. Met subtiele aanpassingen een beeldmerk moderniseren zonder opgebouwde bekendheid te verliezen. Ik kan het allemaal vormgeven. De huisstijl in de meest compacte vorm: logo, visitekaartje en briefpapier. Of uitgebreid, u zegt het maar. Een goed logo past overal op, van een pen tot een vliegtuig. Ook daar maak ik verschillende varianten met een persoonlijke aanpak zodat het plaatje klopt. Eenheid en herkenbaarheid zijn bij een huisstijl erg belangrijk. Ik kan bovendien de huisstijl voor u bewaken of een huisstijlboek schrijven zodat vastligt hoe het logo, de lettertypes en kleurgebruik moet worden toegepast.

Redhead communicatie